diumenge, 27 d’octubre del 2013

ELS AVIS D'AVUI, ELS JOVES D'AHIR....CICLE D'ENTREVISTES

Avui: Maria Ruiz Aguilera, de 73 anys 
(Entrevistada per Montserrat Sauri)



Què volies ser de gran quan eres petita?
No ho tenia clar
Diga’m un juguet que recordis.
Només recordo la charanga
Un ofici que abans era imprescindible i avui no hi és.
El casar-se
Com et diverties quan tenies 15 anys?
Anant a les festes del poble.
Com recordes el poble (botigues, cotxes, tele)?
Hi havia moltesmenys teles i la miravem poc.
 Em pots dir una frase feta, o algo que et repetien a casa.
Que s'havia de treballar.
Com vas conèixer la teva parella?
En un ball, i era el meu veí.
 Recordes algo del casori?
El recordo molt.
Recordes el dia que va néixer el teu primer fill? Com va ser?
Va ser un dia que em recordo molt il.lusionada.
On vivieu?
En un poble de Granada, Gallinejo.
Què és el millor que t’ha passat mai?
Tenir els meus fills.
I el pitjor?
Que se m'ha mort l'home i els meus pares.
 Si ara mires enrera, canviaries alguna cosa? Quina?
NO
Quina lliçó creus que has après?
He après a viure millor que abans.
Quin consell donaries a algú més jove que tu?
Que s'estimin.
Quines aficions tens ara?
Jugar a cartes.
t     Un somni o desig…
No es pot dir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada