dijous, 24 d’octubre del 2013

ELS AVIS D'AVUI, ELS JOVES D'AHIR....CICLE D'ENTREVISTES

Avui: Assumpció Guillemi Ariño, de 72 anys 
(Entrevistada per Montserrat Prat)



Què volies ser de gran quan eres petita?
Llevadora
Diga’m un juguet que recordis.
Una nina que caminava.
Un ofici que abans era imprescindible i avui no hi és.
Carnissera
Com et diverties quan tenies 15 anys?
Fent ganxet i punt de creu
Com recordes el poble (botigues, cotxes, tele)?
Un cotxe o dos i els carrers de terra. Els cotxes es deien Topolinos.
 Em pots dir una frase feta, o algo que et repetien a casa.
Arreglada, neta i presumida.
Com vas conèixer la teva parella?
A la berbena de St.Joan
 Recordes algo del casori?
Va ser molt maco i amb la familia de Santander.
Recordes el dia que va néixer el teu primer fill? Com va ser?
Demà fa 47 anys l’Abel.
On vivieu?
Santa Coloma
Què és el millor que t’ha passat mai?
Conèixer el meu marit i tenir els meus fills.
I el pitjor?
Que el meu fill  no tingui treball.
 Si ara mires enrera, canviaries alguna cosa? Quina?
NO
Quina lliçó creus que has après?
A ser pacient, tranquil.la, no ser tan espontania.
Quin consell donaries a algú més jove que tu?
Que quan un cridi l’altra que calli.
Quines aficions tens ara?
Fer ganxet, punt de creu, pasejar, fer sueters.
Què t’agradaria que la gent conegués de tu?
Fer bones obres, ajudar
Un somni o desig…
Que el meu fill trobi feina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada